همكاران سيستم- شركت اينتل براي جذب كاربران جوان به محصولات خود يك مجله ديجيتالي راهاندازي كرده است و از طريق آن ميكوشد وجهه خود در ميان كاربران جوان را ارتقا بخشد. اينتل در اين مجله به انتشار اطلاعات و مطالب سرگرمكننده ميپردازد تا برند خود در ميان كاربران جوان اينترنت را تبليغ كند.
به گزارش وب سايت digitaltrends اينتل با راهاندازي يك مجله اينترنتي به نام iQ تلاش ميكند مطالب و محتواهايي را به شبكههاي اجتماعي تزريق كند و از اين راه محصولات خود را به كاربران جوان معرفي كند. شركت اينتل قصد دارد نرمافزار كاربردي مربوط به اين مجله را بر روي گوشيهاي هوشمند و رايانههاي لوحي نيز عرضه كند.
بر اساس اين گزارش، مجله آي كيو داراي مطالبي از وب سايتهاي معروفي مثل TechCrunch ، Mashable و TheNextWeb است و علاوه بر آنها كاركنان شركت اينتل نيز مطالبي را در آن نشر ميدهند. اين وب سايت در حال حاضر داراي سه بخش اصلي رسانه، زندگي و سياره است. يكي از ويژگيهاي اين مجله اين است كه نحوه چينش مطالب در آن بر اساس راي و نظر مخاطبان صورت ميگيرد. در حال حاضر بيشتر مطالب اين مجله درباره فناوريهاي آي تي است، اما اين شركت قصد دارد در آيندهاي نزديك هر گونه مطلب و اطلاعات جديدي را كه براي گروه سني جوانان جذاب است، منتشر كند.
سردبير اين مجله اينترنتي درباره هدف اينتل از راهاندازي آن گفته است: هدف اين مجله اين است كه با مخاطبان جوانتر ارتباط برقرار كند و درباره برند اينتل اطلاعات بيشتري به آنها بدهد، ما بايد به آنها بگوييم كه اينتل چيزي بيش از برخي قطعات و پردازندههاي رايانهاي است.
|