جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

مديريت آمار و فناوري اطلاعات

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • هزينه نگهداري از ويندوز ايكس پي پنج برابر بيشتر از ويندوز ۷ است
      كد اطلاعيه: 196
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
      تعداد بازديد: 363

      هزينه نگهداري از ويندوز ايكس پي پنج برابر بيشتر از ويندوز ۷ است

      همكاران سيستم - شركت مايكروسافت با انتشار گزارشي به كمك يكي از شركاي خود روز گذشته آخرين تلاش براي جدايي كاربران از سيستم‌عامل ويندوز XP يازده ساله را انجام داد و در اين گزارش توضيح داده شد كه هزينه‌هاي سالانه نگهداري از ويندوز XP پنج برابر بيشتر از ويندوز ۷ است.
      به گزارش سايت pcworld، از زماني كه مايكروسافت پشتيباني خود از ويندوز XP را قطع كرده است چند سال مي‌گذرد، اما اين شركت از سال ۲۰۱۲ شمارش معكوس خود را براي پايان پشتيباني امنيتي از اين سيستم‌عامل نيز آغاز كرده است. ماه گذشته شركت مايكروسافت در اين خصوص گفت: «اگر سازمان شما فرآيند انتقال به نسل جديد رايانه‌ها را آغاز نكرده است، شما بسيار تاخير داريد».
      شركت مايكروسافت توضيح داده است كه ويندوز XP از آپريل ۲۰۱۴ تمامي پشتيباني‌هاي خود را از دست داد و حتي از آن تاريخ به بعد وصله‌هاي امنيتي ماهانه هم براي آن ارايه نخواهد شد.
       «اِروين ويسر» يكي از مديران مركز توليدكننده ويندوز در شركت مايكروسافت در يك مطلب وبلاگي با استفاده از نتايج حاصل از مطالعه مركز تحقيقاتي IDC سيستم به‌روزرساني مايكروسافت را توضيح داد. شركت مايكروسافت با همكاري مركز تحقيقاتي IDC به تازگي بررسي را انجام داد كه در آن مشخص شد ۴۲ درصد ويندوزهايي كه روي رايانه‌هاي تجاري نصب شده‌اند، ويندوز XP بوده‌اند و اين مسئله كار مايكروسافت را براي پايان حمايت از اين سيستم‌عامل در آپريل ۲۰۱۴ دشوار‌تر مي‌كند.



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.62983202934265 seconds.
memoryUsage : 5782Kb