شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

مديريت آمار و فناوري اطلاعات

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • افزايش استفاده از سيستم‌هاي پردازش ابري توسط سازمان‌هاي جهان
      كد خبر: 5286
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
      تعداد بازديد: 529

      افزايش استفاده از سيستم‌هاي پردازش ابري توسط سازمان‌هاي جهان

      همكاران سيستم- تعداد قابل ملاحظه‌اي از سازمان‌ها آينده فعاليت‌هاي خود را وابسته به خدمات پردازش ابري مي‌دانند و اين در حالي است كه همچنان به صورت كاملا پايدار از خدمات و ابزارهاي سنتي بهره مي‌برند.
      ابزارهاي پردازش ابري چندگانه به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه مي‌توانند تركيبي از سرويس‌هاي عمومي پردازش ابري را به همراه سرويس‌هاي شخصي و سيستم‌هاي ميزباني شبكه‌اي ارايه دهند.
      اين طور كه نتايج حاصل از دو مطالعه جديد نشان داده است، علاقمندي سازمان‌ها به استفاده از ابزارهاي پردازش ابري چندگانه بسيار افزايش يافته است و در عين حال، همچنان نگراني‌هايي در مورد امنيت، سيستم‌هاي كنترلي و ابزارهاي مورد نياز آن‌ها وجود دارد.
      در يك مطالعه كه مركز Rackspace انجام داد، ۴۰۰ سازمان در آمريكا و بريتانيا مورد بررسي قرار گرفتند و در ‌‌نهايت مشخص شد از بين آن‌ها ۲۹۴ سازمان از ابزارهاي چندگانه بهره مي‌برند. لازم به ذكر است كه در بسياري از موارد اين ابزارهاي چندگانه روي پلتفورم‌هاي ابري عمومي و شخصي استفاده مي‌شدند.
      مركز Rackspace توضيح داد، از بين سازمان‌هايي كه فعاليت‌هاي خود را از سرويس‌هاي پردازش ابري عمومي به سرويس‌هاي شخصي و چندگانه انتقال داده‌اند، ۵۲ درصد توضيح دادند كه نگراني‌هاي امنيتي باعث اين اتفاق شده است، ۴۲ درصد سيستم‌هاي كنترلي بهتر را عامل اصلي دانستند و ۳۷ درصد هم اظهار داشتند كه اقدام ياد شده را با هدف افزايش قابليت‌هاي اجرايي و اطمينان انجام داده‌اند.
      مركز رسانه‌اي InformationWeek نيز در يك بررسي مجزا نشان داد كه در مجموع استفاده از سيستم‌هاي پردازش ابري در حال افزايش است. اين مركز ۴۴۶ متخصص IT را مورد نظرسنجي قرار داد و از آن‌ها سوالاتي در مورد برنامه‌هاي كنوني و آتي براي استفاده از سيستم‌هاي پردازش ابري پرسيد.
      اين بررسي نشان داد كه ميزان استفاده از سيستم‌هاي پردازش ابري بين‌ سال‌هاي ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ميلادي از ۳۳ درصد به ۴۰ درصد رسيده است همچنين ميزان استفاده از سيستم‌هاي مجازي‌سازي و زيرساخت‌هاي – به‌عنوان – خدمات (IaaS) نيز در حال افزايش است.

      منبع: fierceenterprisecommunications.com

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.87333512306213 seconds.
memoryUsage : 7992Kb