شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

مديريت آمار و فناوري اطلاعات

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • فضاي مجازي اشتغالزايي در پست را افزايش داده است
      كد خبر: 8013
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
      تعداد بازديد: 411

      فضاي مجازي اشتغالزايي در پست را افزايش داده است

      به گزارش ايرنا از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و اطلاعات، سيد مجتبي نصيري با بيان اينكه امروز نوع نگاه ها به شركت پست تغيير كرده، افزود: پست يك صنعت خدماتي است كه همانند ديگر بخش هاي خدماتي، از نيروي كاري زيادي استفاده مي كند.
      وي گفت: اين مهم با توجه به گسترش روزافزون خدمات، بيش از گذشته در شركت پست به چشم مي خورد و نقش بسزايي در اشتغال زايي و كارآفريني كشور دارد.
      نصيري با اشاره به فضاي مجازي به عنوان يكي از بسترهاي مهم گسترش فعاليت هاي خدماتي، افزود: بطور نمونه هم اينك چهار هزار و ۷۰۰ فروشگاه الكترونيكي فعال در فضاي مجازي وجود دارد كه به صورت مستمر با پست همكاري دارند هر كدام از اين فروشگاه ها مي توانند به صورت جداگانه تا ۱۰ نفر نيروي انساني را براي ارائه خدمات به مردم، جذب بازار كار كنند.
      معاون برنامه ريزي و توسعه مديرعامل شركت پست ادامه داد: شركت پست با دخالت دادن بخش خصوصي و انعقاد قرارداد با آن، بازار كار ديگري را فراهم كرده كه طي آن، با حضور شركت هاي خصوصي، بسته ها از فروشگاه ها جمع آوري شده و به اداره پست منتقل مي شوند؛ همين موضوع توانسته نيروهاي زيادي را وارد بازار كار كند.
      نصيري با اشاره به سامانه هوشمند پست كه مديريت فروشگاه هاي اينترنتي را برعهده دارد، خاطرنشان كرد: تا چهارشنبه(۲۷آبان ماه) جابجايي تعداد سه ميليون و ۳۰۰ هزار مرسوله پستي توسط اين سامانه ثبت شده كه نشانه گردش اقتصادي و اشتغالزايي است كه در آينده با كمك پست اين ظرفيت به چند برابر افزايش مي يابد.
      وي در ادامه با اشاره به حمايت هاي شركت پست از كارآفرينان، تصريح كرد: شركت پست به عنوان يكي از حاميان بخش كارآفريني، بستر مناسبي است كه نخبگان بازار كار بتوانند ايده هاي به روز خود را اجرايي كنند؛ اين شركت همواره حمايت خود را از مجموعه توليدكنندگان كالاها اعلام و تسهيلات و تخفيفاتي ارائه كرده است.
      اين مسئول با اشاره به پروژه GNAF به عنوان نمونه اي ديگر از كارآفريني در اين شركت، بيان داشت: شركت پست سامانه مربوط به اجراي فرآيندهاي تخصصي خود را ايجاد كرده است كه بر اساس آن، در همه استانها فرآيند تعيين مختصات جغرافيايي كدهاي پستي ۱۰رقمي در نقاط شهري آغاز و طي برنامه زمانبندي شده اين فرآيند تا پايان سال جاري اتمام خواهد يافت.
      وي گفت كه اين پروژه افزون بر ۵۰۰ نفر نيرو را جذب بازار كار كرد.
      وي يادآورشد: اگر برنامه يا چنين پروژه هايي وارد بازار شوند، شركت پست با دخالت دادن بخش خصوصي مي تواند افراد بيشتري را وارد بازار كار كند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.8916101455688 seconds.
memoryUsage : 6820Kb