يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

مديريت آمار و فناوري اطلاعات

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • رايانه‌هاي اندرويدي 49 دلاري تا دو ماه ديگر وارد بازار مي‌شود
      كد اطلاعيه: 183
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      تعداد بازديد: 381

      رايانه‌هاي اندرويدي 49 دلاري تا دو ماه ديگر وارد بازار مي‌شود.

      همكاران سيستم- قيمت رايانه‌هاي شخصي روز به روز در حال كاهش است. اخيراً شركت ويا، سازنده و عرضه كننده‌هاي تراشه‌هاي رايانه‌اي از توليد رايانه‌هاي 49 دلاري خبر داده است كه قرار است با سيستم عامل اندرويد گوگل كار كند.

      به گزارش وب سايت pcworld، رايانه 49 دلاري شركت ويا در واقع يك ميني مادربورد و بدون كيس است، اما تمام قطعات مورد نياز براي يك رايانه شخصي را داراست. شركت ويا كه نام رايانه ارزان قيمت خود را APC PC ناميده است، قصد دارد فروش آن را از ماه ژوئيه آغاز كند. البته اين شركت در وب سايت خود تاكيد كرده است كه كاربران بايد صفحه كليد، موس و مانيتور مورد نياز براي اين رايانه را جداگانه خريداري كنند.

      براساس اين گزارش، هدف شركت ويا اين است كه رايانه اندرويدي و ارزان قيمت خود را جايگزين رايانه‌هاي دسكتاپي تحت سيستم عامل ويندوز كند، بطوري كه كاربران بتوانند برخي از فعاليت‌هاي اينترنتي و رايانه‌اي اساسي و پايه‌اي را با استفاده از آن انجام دهند. يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين رايانه اين است كه قابليت پخش فايل‌هاي ويدئويي با كيفيت عالي اچ دي را دارا است و مي‌توان از آن به عنوان جايگزين ارزان قيمتي براي تماشاي فيلم در منزل استفاده كرد.

      رايانه APC PC داراي چهار پورت يو اس بي 2 است كه مي‌توان از آنها براي اتصال قطعات جانبي مثل موس و صفحه كليد و حافظه بيروني استفاده كرد. اين رايانه همچنين داراي يك پورت اچ دي ام آي و يك پورت وي جي اي است كه از طريق آنها مي‌توان مانيتور يا دستگاه‌هاي تلويزيون را به آن متصل كرد.

      رايانه اندرويدي شركت ويا داراي يك پردازنده WonderMedia ARM از نوع ARM11 است. اين پردازنده‌ها قديمي‌تر از پردازنده‌هاي كورتكس شركت ARM هستند. اين نوع پردازنده‌ها هم اكنون در رايانه‌هاي لوحي پايين‌تر از 200 دلار نيز به كار رفته است. اين رايانه همچنين داراي يك حافظه فلش 2 گيگابايتي و يك رم 512 گيگابايتي و يك پاور 15 واتي است.




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.8304159641266 seconds.
memoryUsage : 7439Kb