دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

مديريت آمار و فناوري اطلاعات

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • معرفي اتوماسيون اداري

       

        معرفي: 
        از آنجا كه اينترنت بهترين بستر براي ايجاد ارتباط ، جابجايي سريع اطلاعات مي باشد و هيچگونه محدوديت جغرافيايي ندارد بهينه سازي گردش مكاتبات    يكي از مهمترين و كارآمدترين روش هاي ارتقاء كيفيت جريان اطلاعات در سازمان كه اثرات مطلوب خود را در زماني كوتاه نمايان مي سازد در راستاي تحقق اهداف كلان توسعه it در دانشگاه در پس تصميمات اتخاذ شده رياست محترم دانشگاه و مديريت فناوري اطلاعات نرم افزار سيستم اتوماسيون اداري تورين تن در سال 1384 به منظور مكانيزه نمودن مكاتبات در كليه واحدهاي مختلف دانشگاه نصب و راه اندازي گرديده است . Docunet يك سيستم نرم افزاري وب بنياد است معماري سيستم براي پاسخگويي به انبوه كاربران ، بصورت مركزيت يافته (Central lized ) بر اساس قابليتهاي ذاتي وب طراحي شده است كه در اين سيستم مراحل مختلف گردش نامه از جمله نامه هاي ارسالي و دريافتي و كار با كارتابل هاي مختلف ، ارسال فكس و پيام و ... را انجام ميدهد .درحال حاضر حوزه هاي ستادي دانشگاه ، كليه شبكه ها ، بيمارستانها ، معاونت ها و برخي مراكز بهداشتي استان لرستان به صورت كاملاً paper less  از اين نرم افزار استفاده مي كنند .
         مزاياي سيستم: 
      -        صرفه جويي در زمان
      -        بهينه سازي ساختار و فرايندهاي اداري 
      -        مديريت گردش مكاتبات اداري 
      -        كنترل و مديريت سطح دسترسي كاربران
      -        رعايت سلسله مراتب اداري 
      -        پيگيري نامه بر اساس آيتم هاي متفاوت
      -        دسترسي به آرشيو اطلاعات 
      -        صرفه جويي در هزينه ها 
      -        دسترسي سريع و ايمن به اطلاعات

      در مهر ماه 1395 در راستاي بهبود گردش مكاتبات اداري سازمان ، سيستم اتوماسيون اداري فرزين (آي‌كن،) جايگزين اتوماسيون اداري قبلي شد. بر روي اين بستر، علاوه بر قابليت گردش مكاتبات؛ امكان ارائه‌ي سرويس‌هاي الكترونيكي به كاركنان سازمان و ارباب رجوع مي‌باشدويژگي هاي اتوماسيون اداري تحت وب آي كن
      • سيستم به‌طور كامل تحتWebمي‌باشد
      • سيستم ارسال و دريافت پيام در شبكه بين پرسنل سازمان
      • فيلتر كردن مدارك در كارتابل وارده
      • قابليت به گردش انداختن كليه اسناد و مدارك سازماني
      • تعريف چارت سازماني چند سطحي. (واحد‌هاي سازماني و سِمتها)
      • امكان جستجوي زونكن ها در بايگاني شخصي و سازماني
      • لينك شدن فيلد هاي وابسته به اشاره گر به مرجع خودش در نتايج جستجو
      • امكان تفويض اختيار درخواستهاي ثبت صادره
      • قفل شدن كد كاربري در صورتي كه كاربر بيش از چند بار كلمه عبور را اشتباه وارد كند. (جلوگيري از حمله DOS و DDOS)
      • اجبار تغيير كلمه رمز در اولين ورود كاربر به نرم‌افزار
      • وجود راهنماي الكترونيكي نرم‌افزار
      • امكان ارجاع پرونده از بايگاني سازمان به كارتابل پرسنل
      • امكان تعيين وضعيت چاپ شدن و يا نشدن سند در ثبت صادره توسط اپراتور
      • امكان تعيين وضعيت ارسال شدن و يا نشدن سند در ثبت صادره توسط اپراتور

       


       فایل
       




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.64572691917419 seconds.
memoryUsage : 7583Kb