يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

مديريت آمار و فناوري اطلاعات

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • حدود ۸۵ درصد از جمعيت جهان تا سال ۲۰۱۷ به اينترنت همراه پرسرعت دسترسي خواهند داشت.
      كد اطلاعيه: 220
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
      تعداد بازديد: 599

      حدود ۸۵ درصد از جمعيت جهان تا سال ۲۰۱۷ به اينترنت همراه پرسرعت دسترسي خواهند داشت.

      همكاران سيستم- در حال حاضردسترسي دارند. در عرض ۵ سال آينده نيز ۸۵ درصد از مردم دنيا از طريق گوشي‌هاي تلفن همراه خود به اينترنت پرسرعت شبكه ۳G دسترسي خواهند داشت. اين‌ها نتايج مطالعه‌اي است كه توسط شركت اريكسون انجام شده است.
      به گزارش وب سايت mashable ، شركت اريكسون در مطالعه جديد خود پيش بيني كرده است تا سال ۲۰۱۷ حدود ۹ ميليارد نفر از جمعيت جهان به يك اشتراك تلفن همراه خواهند داشت. تا آن زمان نيمي از جمعيت جهان نيز به شبكه ارتباطي ۴G دسترسي خواهند داشت و ۳ ميليارد نفر نيز گوشي هوشمند خواهند داشت.
      در حال حاضر ۶.۲ ميليارد اشتراك خدمات تلفن همراه در جهان وجود دارد. اين ۶.۲ ميليارد اشتراك متعلق به ۴.۲ ميليارد نفر از مردم دنيا است. اين بدان معنا است كه تعداد زيادي از افراد جهان بيش از يك اشتراك دارند. در پايان سال ۲۰۱۱ حدود ۷۰۰ ميليون نفر در سراسر جهان گوشي هوشمند داشتند.
      داگلاس گيل استراپ، معاون ارشد و رئيس بخش راهبردهاي شركت اريكسون در توضيح اين يافته‌ها گفته است: امروزه مردم دسترسي به اينترنت را پيش شرط [خريد] هر ابزاري مي‌دانند. اين ذهنيت به رشد تقاضا براي افزايش پهناي باند اينترنت و شبكه‌هاي تلفن همراه و افزايش ترافيك داده‌ها انجاميده است.
      شركت اريكسون نتايج مطالعه اخير خود را در ۲۷ صفحه منتشر كرده است. اين يافته‌ها نشان مي‌دهد كه تا پايان سال ۲۰۱۷ ترافيك اينترنتي شبكه‌هاي همراه به بيش از ۱۵ برابر افزايش خواهد يافت و در آن زمان گوشي‌هاي تلفن همراه براي بسياري از مردم جهان به تنها ابزار دسترسي به اينترنت تبديل خواهد شد.
      بر اساس مطالعه شركت اريكسون در حال حاضر چين و هند بيشترين جمعيت دارنده اشتراك تلفن همراه را به خود اختصاص داده‌اند. تا به امروز، كشورهاي چين و هند به ترتيب ۳۹ و ۲۵ ميليون مشترك جديد را خدمات تلفن همراه افزوده‌اند.

       




دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.3233580589294 seconds.
memoryUsage : 7414Kb